Vaya Brazo!
Si sense saltar arriba a l'altre punta...aparteu les criatures si li dona per saltar..´. És caxondo però NO COLA GAIRE
lunes, julio 17, 2006
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Petits comentaris científics i esportius.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario