"...el cabrón lo ha hecho..." per Santi Millan just després d'escoltar com Bono dels U2 començava la canço Vértigo en un concert a Chicago dient 1, 2, 3,...,15 a petició seva. ( frase llegida a www.elterrat.com )
lunes, agosto 29, 2005
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario